Kako Začeti s Search Engine Marketingom?

Kaj je Search Engine Marketing?

Search engine marketing (SEM), je kratica za trženje iskalnikov, ki vključuje naloge, ki pomagajo iskalnikom, kot so Google, Yahoo in Bing, najti in uvrstiti spletno mesto. Z drugimi besedami, to lahko naredite, da se vaše spletno mesto prikaže v rezultatih iskalnika, ko nekdo išče informacije, povezane z vašim podjetjem.

Strategije Search Engine Marketing-a

V osnovi obstajata dva načina, kako lahko uporabite search engine marketing za povečanje obiska vaše business spletne strani.

  1. SEO (optimizacija iskalnikov) za organsko iskanje. SEO je brezplačna metoda SEM, ki uporablja različne tehnike, s pomočjo katerih lahko iskalniki razumejo, kakšne so vaše spletne strani in spletne strani, tako da jih lahko prinesejo spletnim iskalcem. Te tehnike vključujejo stvari, kot so uporaba naslovov, ključnih besed in opisov v metaoznakah spletnega mesta in spletnega mesta, ki vsebujejo ustrezne vsebine na temo, z uporabo različnih oznak naslovov (npr.) in povezav na in iz kakovostnih spletnih virov .
  2. PPC (plačano oglaševanje v iskalnem omrežju): oglaševanje s PPC (plačilo na klik) vključuje plačevanje, da bodo iskalniki prikazali promocijo vašega spletnega mesta v ali ob rezultatih iskanja. Na primer, Googlov program Adwords bo vaš oglas prikazal na zgornji ali desni strani strani z rezultati iskanja (umestitev je odvisna od številnih dejavnikov, vključno s ključnimi besedami in kakovostjo oglasa). Google bo vaše oglase prikazal tudi na spletnih mestih, ki vodijo program Adsense. Obstajajo tudi druge vrste trženja PPC, kot so oglasi v programu Facebook. Pri oglaševanju s PPC plačate vsakič, ko nekdo klikne na vašo ponudbo. Plačano iskanje se razlikuje od neplačanega iskanja, ki ga plačujete, da bi se vaše spletno mesto ali ponudba prikazala višje v rezultatih iskanja.

Kateri je boljši?

Mnogi ljudje vedo, kateri rezultati iskanja so plačani nasproti naravnemu in pogosto dajejo prednost naravnim iskalnim možnostim. Po drugi strani pa, če se vaša spletna stran prikaže na kasnejših straneh rezultatov iskanja, boste morda imeli več sreče z uporabo PPC-ja, da bi ga videli. in povezav na in iz kakovostnih spletnih virov . PPC (plačano oglaševanje v iskalnem omrežju): oglaševanje s PPC (plačilo na klik) vključuje plačevanje, da bodo iskalniki prikazali promocijo vašega spletnega mesta v ali ob rezultatih iskanja. Na primer, Googlov program Adwords bo vaš oglas prikazal na zgornji ali desni strani strani z rezultati iskanja (umestitev je odvisna od številnih dejavnikov, vključno s ključnimi besedami in kakovostjo oglasa). Google bo vaše oglase prikazal tudi na spletnih mestih, ki vodijo program Adsense. Obstajajo tudi druge vrste trženja PPC, kot so oglasi v programu Facebook. Pri oglaševanju s PPC plačate vsakič, ko nekdo klikne na vašo ponudbo. Plačano iskanje se razlikuje od neplačanega iskanja, ki ga plačujete, da bi se vaše spletno mesto ali ponudba prikazala višje v rezultatih iskanja.

Kaj je Parallel Profits Online Trening?

Parallel Profits je najnovejši online trening od dveh gurujev spletnega marketing Aidan Boothh in Steve Claytona. Parallel Profits obljublja, da bo študente naučil vseh veščin search engine marketinga brez potrebnega predznanja. Več o tehnkah, ki jih uporabljata Aidan in Steve si lahko ogledate v tem videu: https://www.youtube.com/watch?v=YyBEfkS2kPk ali na tem videu: https://www.youtube.com/channel/UCw07ZjJm5DTQPpxX4bW95sQ. 

Prav tako si lahko ogledate najnovejše publikacije na: https://theparallelprofits.weebly.com  in na: https://theparallelprofitshq.blogspot.com

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*